2013 in het kort…

Top 3 JIPPIE-Momenten

1. Hawaii reis
2. Thanksgiving bij mijn familie in Amerika
3. Mijn Cintiq 22HD Touch

Top 3 BAH-Momenten

1. Mijn armbreuk en operatie in Frankfurt
2. De armbreuk van manlief
3. De autoschade die een domme, stomme Fransman mij aandeed en zomaar wegreed, zonder informatie

Top 3 Reizen

1. Hawaii
2. Las Vegas
3. New York State

Top 3 Leuke Uitjes

1. Uiteten met manlief en Mathijs
2. Bioscoop met mijn neefje
3.  Efteling met manlief

Top 3 Gewoon Leuk

1. Nieuwe TV serie ontdekt, Suits
2. Lezen, geen dag zonder
3. Cafe Latte Baileys

Top 3 Boeken Gelezen

1. Dan Brown – Inferno
2. David Baldacci – De rechtzaak
3. Saskia Noort – Debet

Top 3 Films uitgebracht in 2013

1. Despicable Me II
2. Delivery Man
3. Turbo

Top 3 CD’s

1. Marco Borsato – Duizend Spiegels
2. Ilse DeLange – After the hurricane
3. Armin van Buuren – Intense

Top 3 Aankopen

1. Cintiq 22HD Touch
2. Gitaar voor manlief
3. iPhone 5

Top 3 Things to Look Forward To in 2014

1. De reizen die we dit jaar gaan maken
2. 4th of July vieren met mijn familie in Amerika
3. Afronden van mijn studie Grafisch Ontwerpen

4 thoughts on “2013 in het kort…

  1. Ik wens jou, en degene die je omringen
    De beste wensen en alle goede dingen
    En als we in december, terugkijken op dit jaar
    We kunnen zeggen het was een florissant jaar

  2. Henry Blankvoort zegt:

    Mooi overzicht. Ben zelf ook erg blij met mijn iPhone 5s, altijd alles op zak. Camera, agenda en wat al niet meer! Oja ..lekker vooruitkijken. Hou ik van! Cafe latte’s en al weer kijken waar ik ze op vakantie kan nuttigen! Dat hebben we gemeen! ;)

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

