Gelukkig nieuwjaar

Met allemaal mooie wensen voor al mijn lieve blogvrienden!!

Happy New Year

11 gedachtes over “Gelukkig nieuwjaar

  1. Ik wens jou, en degene die je omringen
    De beste wensen en alle goede dingen
    En als we in december, terugkijken op dit jaar
    We kunnen zeggen het was een florissant jaar

  2. Blogvrienden dat blijven we toch? Ik weet het, ben afgelopen jaar met andere dingen bezig geweest. Maar het is niet uit het oog, uit het hart hoor. ;) al het beste voor jullie in dit nieuwe jaar!

  3. @ Gerda, ik maak die zelden mee, ga gewoon naar bed… ik ben geen laat-opblijver…

    @ Sjoerd, het was zeker voor jij en mij beiden bewogen…

    @ Ineke, jullie ook…

    @ AvdAa, elk jaar is memorabel, om welke reden dan ook…

    @ Mrs.T., klopt, geen eigen productie…

    @ Grietje, van hetzelfde dus…

    @ Henry, nee hoor, zeker niet…

    @ Mara en Albert, dan ga ik kijken…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

