Geen Photo Friday meer in 2014

Jarenlang deed ik nagenoeg elke vrijdag mee met Photo Friday, jullie vast wel eens opgevallen… Ik heb echter besloten dit jaar te stoppen met deze vaste vrijdagblog. Geen specifieke reden, ik ben er gewoon ‘even klaar mee’. Vanaf vandaag dus geen PF-jes meer.

15 gedachtes over “Geen Photo Friday meer in 2014

  1. Jammer. Ik was altijd nieuwsgierig hoe je op een creatieve manier de opdracht oploste.

  2. @ Renesmurf, het is ook mijn blog, dus om in jouw stijl te blijven, log ik die mededeling dus wel…

    @ Ineke, dat dacht ik al wel, sorry…

  3. Je hebt het heel lang vol gehouden. Dus op zoek naar iets nieuws, Een nieuwe uitdaging. Je hebt ook nog je fotosite en daar staan ook juweeltjes dus .. Ik heb dat ook. Soms is iets niet leuk meer en zoek ik naar nieuwe dingen. Zo maak ik nogal wat foto’s met mijn iPhone. Je herkent het ongetwijfeld. Die zet ik tegenwoordig niet meer op 365foto of dergelijke sites maar upload ik direct via een wordpress app naar http://www.iphonematic.nl

    Misschien is zoiets wel wat voor jou Chantal? ;)

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

