Afleiding

Afleiding

Ondanks dat ik even andere prioriteiten heb op dit moment, zorgt een logje schrijven toch ook wel weer voor wat afleiding en dus klim ik maar even in de pen. Even geen bureaucratische romp-slomp om dingen geregeld te krijgen, even geen telefoontjes plegen naar allerlei instanties om voor de 100ste keer uit te leggen wat er aan de hand is en waarom je een zgn. ‘zorgvraag’ hebt, het is allemaal lief bedoeld en ieder doet zijn best, maar als het jouzelf betreft wil je gewoon metéén hulp, NU. Verstandelijk weet je dat dat niet kan, en dat je dus over zes paden moet lopen om het geregeld te krijgen. En dus wandel ik spreekwoordelijk wat af de afgelopen dagen, met mijn rolstoel wel te verstaan. Belangrijkste is wel dat door mijn ‘gewandel’ manlief weer fijn thuis is na anderhalve week ziekenhuis, want hoe lief ze daar ook voor hem waren, er gaat niets boven ons eigen huisje en de zorg die wij voor elkaar hebben. Zoekend naar nieuw evenwicht, dat is onze uitdaging op dit moment.

Hè, lekker… even van je afschrijven… Sorry dat ik jullie er dan mee lastig val… maar dank je voor de luisterende oren (lezende ogen in dit geval)