Photo Friday

Downward‘, het thema van vandaag behoefde geen vertaling voor me. Wel moest ik even nadenken welke foto ik zou kiezen. En zie hier mijn uiteindelijke keuze, na wat wikken en wegen.

‘Downward’ didn’t need a translation into my native language, I knew what it meant, just had some difficulty choosing the way to go with this. This is what I came up with.

11 gedachtes over “Photo Friday

  1. Misschien wat korrelig, maar beslist een goede keuze voor de invulling van de uitdaging Chantal!
    OT: bedankt voor je lieve reactie en het kaarsje… maar zeg eens, gaat er iets niet goed bij jou dat je dat ook nodig hebt?

  2. @ Sjoerd, dat is de bewerking die ik koos…

    @ Gerda, laten we het erop houden dat ik het nodig heb… okay… lief wel dat je ernaar vraagt…

  3. Ik ben het met sjoerd eens. Er zit enorm veel ruis in de foto. Als je hem bewerkt hebt met dit doel is dat oké. Je doet het voor jezelf en niet voor een ander. Zo krijg ik zelden een reactie op een foto van mij op mijn log. In rl heb ik er alleen maar succes mee.

  4. Mooie foto en die korrel is een mooie toevoeging aan je beeld.
    Heb je met een overlay gewerkt in PS?

  5. @ Renesmurf, dank je voor je compliment…

    @ Han, dank je, en nee, geen PS, maar pixlr-o-matic…

    @ Natuurfreak, smaken verschillen…

    @ Redstar, Ik die het inderdaad voor mezelf… net als jij…

  6. mij lijkt het eerder “upwards” dan “downward”, maar het is wel van beneden af in beeld gebracht…
    Wat stelt het eigenlijk voor, Chantal?

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

