A ‘musical’ start for 2013

Ik ben altijd wel een musicalliefhebber geweest, maar de afgelopen jaren is het er een beetje bij ingeschoten om ze te bezoeken… om meerdere redenen. Maar…2013 gaat heel anders worden en de eerste zes weken van het jaar zetten die trend meteen in. Wat staat er op de agenda?

11 januari duik ik het moeras in met Shrek en Fiona, in de RAI in Amsterdam.

27 januari een uitje tussen de schoonzusjes, en hoe beter dan met een romantische en sprookjesachtige voorstelling van The Little Mermaid in het Beatrix Theater in Utrecht.

Op 14 februari ‘vier’ ik Valentijnsdag samen met Peter Pan in het Ziggo Dome in Amsterdam (en ja, manlief vindt het goed dat ik even ‘vreemdga’ die dag).

18 gedachtes over “A ‘musical’ start for 2013

  1. Wow, jij gaat een paar leuke maanden tegemoet, met al die mooie musicals in het verschiet! Zelf hou ik daar niet zo veel van, maar mijn Lefla is er verzot op, dus ik begrijp je vreugde!

  2. @ Zuster klivia, ik heb dan weer niets met klassieke muziek… gelukkig is er voor ieder wat wils te vinden…

    @ Gerda, Lefla zou goed zelf ook een rol kunnen spelen volgens mij :-)

  3. Wij zijn regelmatig in het lokale theater te vinden en zien daar dan vele voorstellingen.
    Maar stad en land afreizen voor vaste voorstellingen doen we bijna niet.
    Maar jij hebt wel het pretpakket samengesteld. ;-)

  4. Dat beloofd feestelijke maanden te worden, nu hopen dat het weer ook mee werkt.

  5. Ik heb een tijd gehad dat ik naar veel musicals ging. Volgens mij was dat de eerste keer dat Les Miserables speelde (met Danny de Munck) en The Phantom en zo. Maar sindsdien eigenlijk nog maar zelden. Deze musicals trekken mij helemaal niet.

  6. ik ben er geen liefhebber van, ik ga liever naar een muziekconcert kijken (en luisteren)
    Maar jij zal beslist wel genieten, Chantal… ;-)

  7. @ Natuurfreak, ik ga genieten, dat is het belangrijkste…

    @ Joke, je moet het ook alleen doen als je een musical vindt die je aanspreekt, en niet gaan om het gaan… daarom gaat manlief niet mee, die vindt het wel aardig, maar niet zo leuk om er dan extra geld aan uit te geven…

    @ Billy, ik mag beide graag doen…

    @ Mrs.T., ook ik heb een periode gehad dat ik eerder vaak ging, toen heel lang niet, en nu heb ik weer zin… Hangt ook een beetje af van wat voor musicals er spelen, een tijdlang spraken ze me niet zo aan…

    @ Henry, in basis wel, maar niet alle musicals trekken me…

    @ Renesmurf, reclamebanner? Zie jij wat ik niet zie?

    @ Han, ach, het is allemaal binnen hoor, warm en droog… en op de weg red ik me wel…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

