B(lack) to the eighties

Kennen jullie dat nog? In de jaren tachtig was nagenoeg elke disco of schoolfeest er wel mee ‘uitgerust’; black light. Het zorgde ervoor dat alles wat wit was ineens wel heel erg wit werd. Heel leuk effect vonden we dat toen. Afgelopen week ging ik even terug naar die tijd tijdens een uitje met mijn neefje. Anderhalf uur black light viel ons ten deel bij Glow Golf in Houten. Echt een aanrader om eens met kids te doen, maar ook als volwassenen vermaak je je er prima. Een 18-hole-midgetgolfbaan helemaal verlicht door black light. We hebben genoten, en tja, ik ben wel stevig ingemaakt door die neef van me. 15 jaar oud, en hij verslaat zonder moeite zijn 40 jarige tante… ik moest dan ook een rondje geven na afloop. Het mocht de pret niet drukken, ik heb een heerlijke dag gehad met hem, winnaar of verliezer; die kende deze dag niet wat mij betreft.

Het bewijs! Ik heb ‘ge-glow-midget-golfd’

18 gedachtes over “B(lack) to the eighties

  1. Wow, je schijnt je goed geamuseerd te hebben lieve oude tante van 40 (hihi, in mijn ogen een broekje hoor!). Blij voor je dat je zo’n goede tijd met hem had… voor herhaling vatbaar?

  2. @ Gerda, tja, wat is leeftijd eigenlijk? Je bent zo jong (of oud) als je jezelf wilt voelen, en dat is zeker geen 40 bij mij hoor… en wat betreft het uitje, zeker voor herhaling vatbaar, maar we hebben sowieso regelmatig uitjes samen hoor… de 18e staat er alweer eentje gepland…

  3. Haha! Leuk middagje dus. De laatste keer dat ik dat gedaan heb, was zeker 6 jaar geleden denk ik? Van de zomer toch weer eens doen, met Jill.

  4. Mini Golf is leuk ; maar ik denk dat ik de tachtiger jaren met de opvoeding van mijn kinderen volledig vergeten ben ! Black light ???

  5. @ Natuurfreak, ik ook nog niet, tot vorige week, Google-results…

    @ Redstar, in Zeeland zit ook een vestiging van Glow Golf volgens mij…

    @ AvdAa, ik ben niet zo van de boeren…

    @ Ollie, het is echt jaren ’80…

    @ Zuster klivia, zeker doen van de zomer…

    @ Sas, neem je kans…

  6. Lijkt me een erg leuk idee. En ach, het is maar een spelletje. Als je het als spel beschouwd zijn er geen winnaars of verliezers.

  7. Nooit geweten dat zoiets toebehoort aan een bepaalde periode, en dat is het dan ook niet, want ook nu kom je het dus nog tegen.
    Ik hou nooit zo van competitie.

  8. @ London Caller, which year are you from?

    @ Joke, het was super leuk, en daar gaat het om…

    @ Han, het is nog niet te laat hoor…

    @ Billy, dat is lastig vast te leggen… ik heb wel betere foto’s maar i.v.m. privacy van mijn neefje plaats ik die niet…

    @ Suske, doen dan!!!

    @ Renesmurf, wat is er mis met samen midgetgolfen en dan punten bijhouden, het gaat niet om de competitie, maar om het samen iets ondernemen…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

