CogniFit

Via mijn krant, NRC Next zoals jullie inmiddels al wel weten, kwam ik op een leuke website terecht, CogniFit. Elke dag lekker een training doen, bepaald aan de hand van je mood en welk doel je voor die dag hebt. Een aanrader voor een lekker begin van de dag. Check it out!!

13 gedachtes over “CogniFit

  1. de kattenbak kuisen is steeds mijn eerste oefening hier smorgens.
    leuke website
    daar ga ik eens rondsnuisteren, wie weet vind ik wel iets dat me past.

  2. @ AvdAa, soms moet je tijd maken… als je het wilt…

    @ Redstar, dan vind je het dus niet belangrijk genoeg (zie quote van afgelopen week ;-) )

    @ Gerda, maar dat is anders, meer fysiek…

  3. Zo vroeg sta ik niet elke dag op en juist tijdens ons wonen in Spanje willen we wat minder achter de iPad en de MacBook Pro zitten. Maar de link heb ik bewaard. Bedankt. Je weet dus maar nooit.
    Grtz Mara

  4. @ Mara, maar het hoeft niet alleen in de ochtend…

    @ London Caller, there sure are, good ones and bad ones too :-)

    @ Renesmurf, tja, dat kan ook…

    @ Billy, en elke dag kan anders zijn, ook afhankelijk van je mood…

    @ Joke, en ga je die aan?

    @ Han, dat mag…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

