Spreuk van de dag

Ware tijd komt pas tot leven,
als de klokken zwijgen.

13 gedachtes over “Spreuk van de dag

  1. ja, nou, nee, dat gaan ze zo snel mogelijk weer maken! Ha, voor het in de krant staat!

  2. Ik ken deze spreuk al. Kan hem toe gaan passen als variant, want de batterij van mijn horloge is aan vervanging toe. Gaan we morgen even doen bij de horlogewinkel in de hoofdstraat van ons dorp.
    Saludos de Albert

  3. @ Albert, of you go…

    @ Han, ik ga snel kijken…

    @ Suske, tijd gaat altijd maar door, ongeacht wat wij ermee doen, het is een van de zekerheden in het leven…

    @ Renesmurf, maken? Ik hoop toch dat het soms even stil mag staan…

    @ AvdAa, dank je, nu zit ik met dat r*tnummer in mijn hoofd ;-)

    @ Natuurfreak en I live for my dreams, denk dan maar lekker door…

    @ Redstar, zo is dat, tijd moet los zijn van welke klok dan ook eigenlijk… alleen leven we allemaal vaak te veel ‘op de klok’…

    @ Sjoerd, dan zouden veel afspraken spaak lopen…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

