Bye Bye DKNY

DKNY-JeansHeel wat kilometers hebben we samen afgelegd, je was dan ook al die jaren mijn favoriete ‘reisjeans’, niets zat lekkerder tijdens de lange vluchten die we samen maakten. We voelden elkaar perfect aan, vulden elkaar ook aan. Je had net genoeg zakken om alles in te stoppen, je pasvorm was gewoon super, zelfs voor mij, zonder kont of wat dan ook. Maar helaas, aan alles lijkt een eind te komen, en dus neem ik nu afscheid van je, mijn dierbare DKNY-jeans. Zelfs een tweede leven via de kledingcontainer voor arme landen zit er niet in; je bent op, moe, over en uit. Mijn eerstvolgende vliegreis zal ik je missen, en ik zal alvast op zoek moeten naar een vervanger.
Dat wat je van ver haalt lekker is, heb jij bewezen; gekocht in Miami, vele mijlen van hier, in 2005… you and me… it is over!

Ondanks dat Marco Borsato ooit zong dat afscheid nemen niet bestaat, moet ik toch even een luchtbel doorprikken; afscheid nemen bestaat wel, en is soms noodzakelijk. Nee hoor, wees niet bevreesd, geen dierbaren die me ontvallen zijn; alhoewel…

Zonder gekheid, na heel wat trouwe jaren samen van samenzijn -sinds 2005- heb ik dan toch echt met pijn in het hart afscheid moeten nemen van mijn DKNY-jeans. Sniffffff, troost me even…

21 gedachtes over “Bye Bye DKNY

  1. Haha, zo erg? ;)

    Ik draag zelf NOOIT spijkerbroeken. De laatste keer dat ik er eentje aanhad, was jaren geleden. Ik vind ze niet prettig zitten, te hard, te stijf. En ze passen niet bij me. Ik ben een jurkenvrouw. Met panty’s en leggings.

  2. @ Sjoerd, nee, zo ben ik dan weer niet, ik ga op zoek naar een nieuwe, favo-jeans, en dat gaat lukken… de oude was trouwens niet online te bestellen, die is aldaar in de VS gekocht…

    @ Zuster Klivia, jurken is weer niet mijn ding, nooit geweest, maar nu -in rolstoel zittend- al helemaal niet handig en aangenaam… ieder zijn stijl en smaak…

  3. Schouderklopje, klop klop klop en heel veel troostende woorden zend ik jou bij het afscheid van je geliefde kledingstuk *wink, big smile*. Maar nu en route pour des nouvelles aventures of beter gezegd: voor nieuwe jeans!

  4. @ Gerda, ik heb al wel een andere (meerdere hoor), maar afscheid nemen van deze was om meerdere redenen best zwaar… het is niet alleen de jeans, maar ook het hoe, waarom, wanneer van de koop ervan die me raakt… not just a pair of jeans! ;-)

  5. Zulke kledingstukken hebben een resem aan waarom redenen!Ik begrijp dat .ik heb hier zo’n t-shirt die ik noodgedwongen zal moeten vervangen.Hij zit ook zo lekker,kreukt niet;moet praktisch niet gestreken worden en er zitten massa’s herinneringen aan vast.

  6. mja, je doet het toch zelf. Je kan de keus maken om dat merk trouw te blijven, me dunkt, tenzij ze niet meer gemaakt worden natuurlijk, dan is het spijtig.

  7. Succes met afscheid nemen.
    Ik heb nooit één merk jeans. Net wat ik mooi en fijn vind op dat moment.
    En tegenwoordig ook veel jurken/rokken

    Liefs!!

  8. @ London Caller, I already have a few new ones, but just miss this one in particular…

    @ Mara, tja, ik wil toch liever dan daar zelf weer heen, dus ik wacht wel netjes…ik heb voldoende andere broeken momenteel dat ik niet in de blote billies hoef te lopen :-)

    @ I live for my dreams, jij snapt me!!!

    @ Ollie, ik heb er ook voldoende, maar dat neemt niet weg dat deze nu echt op is en dat hij weg moet…

    @ Suske, sommige broeken wel, andere ben ik eerder beu, en die gaan dan naar de kledingcontainer, voor een tweede leven bij een ander…

    @ Mrs.T., destijds was hij zeker niet goedkoop, maar nu, na al die jaren, bleek hij dat meer dan waard te zijn…

    @ Billy, hoeft niet per se een DKNY te zijn, mag ook een ander merk zijn, als hij maar zit als gegoten…

    @ Caroline, ik heb ook meerdere merken, Esprit zit bij mij ook altijd goed (ik heb nl. momenteel nog altijd een gebrek aan een heuse ‘kont’ en dat maakt het lastig een goede fit te vinden)…

    @ Renesmurf, het is niet zozeer het merk, meer het model, en dat wordt niet meer gemaakt, ook niet door andere merken…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

