Deezer

Eens even onder mijn vaste lezers informeren: heeft iemand van jullie ervaring met Deezer?

Ik heb drie maanden gratis een abonnement gekregen bij het verlengen van mijn mobiele telefoonabonnement, en ik wil graag weten of het na die drie maanden de moeite is dit door te zetten, kosten zouden dan 6 euro per maand zijn.

21 gedachtes over “Deezer

  1. @ Sjoerd, het is net zoiets als Spotify… en ik zoek gewoon meningen, en ervaringen om naast de mijne te leggen… zeg ik nl. ja, dan zit ik er voor de duur van mijn contract (2 jaar) aan vast, dus ik wil een goede keuze maken…

  2. Ik weet niet eens wat het is, hoe zou ik je dan advies kunnen geven? Hopelijk zijn je andere webbies slimmer dan ik en kunnen ze je hier bij helpen…

  3. Dag Chantal, mij onbekend maar ik googelde even het volgende: deezer vs spotify – en daar kwam het één en het ander te voorschijn. Misschien kan je er iets mee?

  4. @ Henry, zoiets moet het zijn, hoe bevalt Spotify, gebruik je dat veel?

    @ Suske, induiken dus…

    @ Natuurfreak, meerderen met jou…

    @ Joke, dank je, ga ik doen…

    @ The Empress, dank je toch…

  5. Met zelf ruim 1200 CD’s (music from the 60′s, 70′s, 80′s and 90′s) heb ik in iTunes genoeg muziek om af te luisteren. Bovendien moet ik nog steeds als ik tijd heb die ruim 1000 singles en bijna 600 LP’s deels digitaliseren. Als pensionado kom ik helaas tijd te kort door in twee landen te wonen ;-) Daarom ben ik niet lid geworden van Spotify of Deezer. Ik kan je helaas dus niet van advies dienen. Op elke iPod weer andere muziek. Op m’n MacBook Pro staat alle muziek.
    Wel weggeschreven op de hoogste kwaliteit, 320 kbps in iTunes.
    Saludos de Albert

  6. ik ken Deezer en Spotify wel, maar zou me nooit abonneren
    Ik heb zelf een ruime keuze aan muziek thuis, en luister ook erg veel naar de radio. Ik zou dan ook niet weten waarom ik voor Deezer zou betalen…

  7. I don’t know Deezer.
    A long time ago, I used to listen to Spotify.

    Interesting that you mentioned about the Catholic Carnival thing.
    We don’t have such carnival in England.
    But today’s Pancake Day, also the 1st day of lent, about 6 weeks before Easter.

    But shops already started selling Easter chocolate in January!!!

  8. @ Renesmurf, dat weet je dus niet, als je het niet kent… wie weet is die behoefte er wel, alleen nog latent…

    @ Floor, wat doe je zowel met Spotify, en wat kost dat, als ik vragen mag…

    @ London Caller, you see, every country has its own traditions… Easter is 6 weeks from now, and Easter Eggs are sold for weeks now…

    @ Han, geen idee…

    @ Billy, koop je nooit cd’s? Daar kun je het nl. ook vooral voor gebruiken, alles beter dan illegaal downloaden toch…

    @ Albert, wat is dat toch met pensionada’s die altijd maar klagen te weinig tijd te hebben ;-)

    @ AvdAa, da’s helder…

  9. Deezer en Spotify zijn allebei goed. Het is net welke app je handiger vind werken.
    Ik heb gekozen voor Spotify (gratis). En als het nodig is gebruik ik Grooveshark (dat is nog zoiets).
    Eventueel als ik wat andere muziek wil luisteren gebruik ik Deezer.
    Groet, Fokko

  10. jawel Chantal, dat schreef ik ook hé (“een ruime keuze aan muziek”). Maar ik snap niet wat Deezer met het kopen van cd’s te maken heeft?

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

