De wereld over

Hoe leuk is het om erachter te komen dat het lokale dorpsblad dat ik elke twee weken mee help uitbrengen, niet alleen hier in het dorp gelezen wordt… Ons blad reikt helemaal tot in Spanje. Hola, dat is nog eens leuk!

20 gedachtes over “De wereld over

  1. @ Suske, het is een oud inwoner van ons dorp, maar we waaieren uit over de wereld…

    @ Gerda, nee hoor, geen grootheidswaanzin hier… ;-)

    @ Sjoerd, dat zal niet zo’n vaart lopen, onze oplage is niet zo groot, maar het www sluit niets uit… ;-)

  2. @ Zuster Klivia, nou, dat hoeft niet zo nodig voor mij hoor… ik doe gewoon wat ik leuk vind, samen met een enthousiast team een dorpsblad maken…

  3. @ Mara, maar dat is landelijk neem ik aan, het gaat hier om een klein -onbeduidend- dorpsblad…

    @ London Caller, he is Dutch from birth…

    @ Renesmurf, dan toch vooral de fotolog…

    @ Han, roem, zo erg is het niet hoor…

    @ Billy, ik doe er weinig extra voor… be myself…

    @ AvdAa, het is een Nederlander die daar is gaan wonen en werken en voorheen in ons dorp woonde…

    @ Redstar, 3,500 in totaal valt dus wel mee, maar digitaal bereiken we wellicht veel meer mensen, met PDF op de site, en Facebook…

    @ Natuurfreak, leuk vooral…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

