Photo Friday – Neglected

Neglected‘, meteen dacht ik aan de verweerde luiken en kozijnen die ik veel in Frankrijk tegenkwam. Die zijn door zowel de bewoners als door de schilders zeker verwaarloosd, maar ik ben ik dankbaar voor, want het maken mooie foto-onderwerpen.

‘Neglected’, I immediately thought of my trip to France last year. Lots of blinds and windows that were neglected by painters and house owners. I am thankful for their neglect, they make beautiful photo opportunities.

Photo Friday - Neglected

17 gedachtes over “Photo Friday – Neglected

  1. @ Gerda, dat is zeker zo, jij als architect ziet ook verval, ondanks dat je streeft naar opbouw en nieuwbouw vermoed ik…

    @ Sjoerd, dat is zo… misschien moeten we Renesmurf eens langsturen, in Frankrijk is voldoende werk voor hem als schilder…

  2. Bij zoiets denk ik ook altijd dat mijn vader hier nog veel werk te doen had. Maar de foto is heel sfeervol en dat zou met keurig geschilderde luiken lang niet zo geweest zijn.

  3. @ KnutzEls, was je vader schilder, gegrijp ik…

    @ The Empress, dank je…

    @ Ineke, mooi voor jou om te schilderen op doek…

    @ AvdAa, daar kom je er niet mee, eerst helemaal afbranden denk ik, dan voorbehandelen en dan lagen verf…

  4. En als de eigenaar dit huis verhuurt heeft?? En het gewoon vertikt om af en toe groot onderhoud te plegen. Wat dan? Dan blijft het een vervallen huis dat weer mooi past in de omgeving als bijna bouwval.
    Saludos Albert (slechts 50% ;-) eigenaar van onze huizen)

  5. @ Han, elk onderwerp heeft een mooie kant…

    @ Natuurplekjes, zeker weten…

    @ Albert, eens, onderhoud is toch wel wenselijk… als was dit puur eigen bezit… maar dan nog…

    @ Redstar, zo is dat, die moet per slot de schilder ‘inschakelen’…

    @ Renesmurf, klusje voor een schildersmurf?

    @ London Caller, nostalgic but also old…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

