Photo Friday – Dad

Het is een tijdje geleden dat ik een Photo Friday-bijdrage deed, maar deze week pak ik de draad maar weer eens op, en hoe beter dan met dit thema: ‘Dad’.

It has been a while since I contributed to the Photo Friday-challenge, but this week I am back into it, and what better way than with this theme: ‘Dad’.

Photo Friday - Dad

Photo Friday – Dad

12 gedachtes over “Photo Friday – Dad

  1. @ G. Blaauw, dat zou ik geen toeval noemen met het oog op Vaderdag, maar wel met het oog op jouw link met deze dag… Sterkte!

  2. Een foto met veel vragen. Is het je vader, heeft hij vroeger net als alle andere vaders ook foto’s zelf afgedrukt en wat vindt hij van jou foto?

  3. @ Gerda, beetje spelen met de basis…

    @ Natuurfreak, ja, raar is dat wel… geen idee waarom dat zo is, Moederdag valt wel gelijk…

    @ Renesmurf, nee, het is Photo friday…

    @ Han, ja, het is mijn vader, en ja hij drukte zelf af, en mijn foto vond hij leuk…

    @ Joke, raar dat dat verschil uitmaakt, BE en NL…

    @ Sjoerd, wat voor herinneringen…

    @ AvdAa, een apart thema dus voor jullie…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

