Spreuk van de dag

Niet beslissen, is je neerleggen bij de keuzes
die anderen voor je maken.

14 gedachtes over “Spreuk van de dag

  1. Zelf vind ik het moeilijk me neer te leggen bij de keuzes die een ander voor me maakt, ik beslis liever zelf, jij niet dan?

  2. Niet zélf beslissen betekent niet alleen dat je je neerlegt bij de keuzes die een ander voor je neemt maar het betekent ook dat je géén verantwoording wilt(of kunt) dragen. En dát weegt voor mij nog zwaarder.

  3. beetje nadenken kan geen kwaad, ben zelf een wik en weeg mens maar je spreuk is wel waar !

  4. @ Gerda, toch is soms zelf beslissen ook moeilijk ervaar ik…

    @ G. Blaauw, dat is zeker waar…

    @ Poussy, nadenken is altijd goed…

    @ Sjoerd, eens dus…

  5. @ Natuurfreak, dat is een goede insteek, be your own boss!

    @ Renesmurf, jij bent helemaal al iemand die absoluut GEEN meeloper is, en dat is heel goed!

    @ AvdAa, ja, zo bekeken ook wel weer…

    @ Joke, dan heb je ook alleen jezelf om te beschuldigen…

  6. In ons werkzame leven hebben we allebei vaak tegengas moeten geven t.a.v. onze leidingevende. Dat viel soms niet mee als van nog hogerhand al beslist was hoe het moest ;-). Grtz Mara

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

