Mooie mannen

Manlief en ik peilen weleens bij elkaar welke man cq vrouw we nu echt ‘mooi’ vinden, en dan even puur op uiterlijk afgaand. Uiteindelijk gaat het om de binnenkant, maar er is niets mis met het zien van een mooie man of vrouw, toch? Als ik een keuze moet maken, dan komen twee soorten mannen in beeld: wat betreft donker getinte mannen kom ik al snel bij Humberto Tan, Cuba Gooding Jr. en Denzel Washington. Ik mag alledrie graag aanschouwen. Het tweede type man dat ik graag mag bewonderen is een beetje het ruigere type: peper-en zout haarkleur, getrimd baardje en ietwat ouder dan ikzelf ben. Ik noem even twee namen:Paul Hollywood (The great British Bake Off) en  Richard Rawlings (Fast ‘n Loud). Vooral de laatste twee zullen wat minder bekend zijn en dus even een fotootje voor de verbeelding… en mmmm… ik droom even weg…

Paul Hollywood

Paul Hollywood

Richard Rawlings

Richard Rawlings

14 gedachtes over “Mooie mannen

  1. Ze lijken op elkaar. En Paul Hollywood is om meer dan zijn uiterlijk aantrekkelijk. Hmmm, elke dag lekkere taart ;-)

  2. You’re not looking for a new husband, are you? Ha ha…
    We might get the wrong idea after your “Time to say Goodbye” post.

    Re: Time to say Goodbye – I know. I was kinda freaked out, when I saw the same title you used here yesterday. Were you spying on me, Mata Hari? ;)

  3. ja, zo heeft ieder zo zijn smaak he! En smaken verschillen en op elk potje past dan wel weer een dekseltje! En uiterlijk is ook best wel zeer voornaam, maar zeer zeker niet alles.

  4. Ach, beter één vogel in de hand dan tien in de lucht. Die uitdrukking ken je toch?
    Ik moet wel glimlachen ;-) om de opmerking van Han Vogel. In de Photobol gekeken?
    Grtz Mara

  5. @ Mara, mijn huidige keus is voor het leven wat mij betreft…

    @ Renesmurf, helaas vindt niet iedereen zijn dekseltje… al gun ik het elk mens…

    @ Han, zeker weten, en daar blijf ik bij…

    @ Natuurfreak, vind ik ook, genieten… en thuis komen eten…

    @ Mrs.T., wat dan wel, ben benieuwd…

    @ Joke, Denzel is een lekkere hottie, nog altijd… ook op leeftijd nog…

    @ Sjoerd, ken dat nummer niet…

    @ London Caller, haha, I spy…

    @ KnutzEls, inderdaad, see the resemblance…

    @ AvdAa, gelukkig maar… voor jou…

    @ Gerda, vooral innerlijk is belangrijk, al zie je dat dus niet meteen… ik vind trouwens niet alle mannen mooi hoor…

  6. ik ga het ook niet laten om te zeggen dat ik een meisje of vrouw mooi vind omdat vrouwlief er bij is. Moet toch kunnen hé

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

