Stand by me

Ik vind het altijd al een mooi nummer, maar deze versie raakt me nog meer dan vele andere. Geniet even mee…

14 gedachtes over “Stand by me

  1. @ Cuisine Celine, vind ik nu ook…

    @ grietje, de basis is al goed van het nummer…

    @ London Caller, it was a great project indeed…

    @ Sjoerd, hij is ook niet nieuw idd…

    @ AvdAa, het lied pakt me elke keer weer…

    @ Natuurfreak, zeker…

    @ Albert, Mara, dat moet ook kunnen…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

