Vervelende bestemming

Best wel een vervelende plek om naartoe te gaan hè… maar ja… iemand moet er toch heen. Binnenkort gaan wij het dan maar doen.

Bestemming

 

 

10 gedachtes over “Vervelende bestemming

  1. Als je het zwemmend moet doen is dat best wel vervelend, maar ik neem aan …… Een partijtje genieten in het vooruitzicht. ;-)

  2. Er zijn sporters die heel graag de triatlon willen doen bij deze eilanden groep in de grote oceaan!
    Zeker geen vervelende plaats volgens een deelnemer uit jouw dorp!
    Geniet en mooie foto’s maken.
    Marja K.

  3. Oei, voor mij is dit hele log een groot raadsel Chantal! Hopelijk licht je het later wat toe want mijn tenen krullen van nieuwsgierigheid hihi.

  4. @ AvdAa, nee, we krijgen een vliegtuigje hoor ;-)

    @ Sjoerd, niets moet, maar het mag wel… en het is ook leuk!

    @ Billy, ik beloof je snel meer…

    @ Natuurfreak, mijn cynisme ontgaat de meeste merk ik wel…

    @ Han, ik heb ook bewust e.e.a. weggegumd…

    @ KuntzEls, jij snapt mijn cynisme…

    @ London Caller, for me to know, for you to guess…

    @ Marja,K, gaan we zeker doen… genieten, niet die Triatlon…

    @ Gerda, jij bent zelf ook niet vies van een raadplaatje ;-)

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

