Ik volg eigenlijk al jaren het programma ‘College Tour’. Er zijn maar weinig gasten die ik niet heb gezien, en dit jaar zit er in het rijtje van Twan een gast die ik zéker niet wil missen, fan van haar genre als ik ben. Over wie heb ik het? Karin Slaughter! Zodra haar nieuwste boek uitkomt, spurt ik naar de winkel (of virtueel naar de winkel met dat guitige mannetje… ik noem geen namen) en schaf het boek aan. Probleem is dan vaak dat ik nog in een ander boek bezig ben en eigenlijk meteen in haar boek wil beginnen. Gelukkig heb ik wel het volwassen geduld om eerst het andere boek uit te lezen.

Ik ben heel benieuwd naar de aflevering van CT met deze auteur.

Overigens, het seizoen van CT kent meer interessante gasten hoor:

–  Comédienne Ruby Wax
– de Pakistaanse Malala Yousafzai
– Olympisch kampioen Epke Zonderland
– de Britse journalist Jeremy Paxman
– Primatoloog Frans de Waal
– Armin van Buuren (als ik dan maar niet meteen de stofzuiger ga pakken, nl. mijn favoriete muziek tijdens deze klus)
– Frank de Boer (nee, niet Ronald, Frank, of toch Ronald? Who can tell!)

