Sas had van de week een leuk blogje. Normaal ben ik niet van de lijstjes en stokjes, maar deze leek me wel wat voor vandaag.

Five things I’ll be doing over the next week:
1. Op visite bij mijn allerbeste vriendin in Putten
2. Studeren
3. Naar de tandarts
4. Bakkie doen bij Inge (en Timo)
5. Voorbereiden voor mijn USA-Thanksgiving-trip

Four items I need to purchase:
1. Nieuwe jeans
2. Wekelijkse boodschappen
3. Typische Nederlandse producten om mee te nemen naar Amerika
4. Cadeautjes voor de kids in Amerika

Three shows I can’t wait to have come back into my life:
1. Het nieuwe seizoen van Masterchef Australia
2. Wie is de Mol?
3. My House Rules Australia

Two reasons I’m excited for fall:
1. Thanksgiving = herfst = Amerika-trip
2. Lekkere tijd van het jaar om me een kop thee en een boek op de bank te kruipen, verwarming aan, kruikje bij… HAPPY!

One thing that’s currently bothering me:
1. Mijn arm/schouder die maar klachten blijft geven en ik weet niet meer wat ik eraan kan doen