AHEr is veel te doen om te nieuwe Bonuskaart van AH. Mensen beginnen meteen weer te koeren dat ze hun gegevens niet willen afgeven en dat ze bang zijn dat hun privacy geschonden wordt. Ik persoonlijk zie het allemaal wat minder erg in, misschien naïef, de toekomst zal dat uitwijzen. Maar ik hou wel van een persoonlijke bonuskaart waarop ik aanbiedingen krijg die bij mijn koopgedrag passen. Want wat moet ik met korting op Olvarit babyvoeding als ik dat nooit koop? Of met een aanbieding op hondenvoer? Geef mij maar op mij toegespitste aanbiedingen, daar heb ik wat aan. En die gegevens: die hadden ze in mijn geval allang omdat ze wel moeten weten wie ik ben en waar ik woon als ze mijn boodschappen lekker thuis brengen. Dus ik zeg HOERA voor AH (maar bepaal vooral zelf of je dit goed of slecht vindt, en of je je gegevens wilt verstrekken – ze zetten je heus niet het mes op de keel om die info!)