Tijdens mijn bezoek aan mijn familie in de VS, had ik de eer om een heuse Amerikaanse Family photoshoot te mogen verzorgen. Normaal gaan zij elk jaar naar een professionele fotograaf hiervoor, maar dit jaar wilde ze dat ik het deed. Een hele eer, maar ook best spannend. Ik heb inmiddels gehoord dat ze meer dan tevreden waren met het resultaat en dat het zelfs leuker en beter was dan wat de fotograaf normaal deed. En het leuke voor mij is, dat ik enorm veel napret heb, want ik ben bezig met allerlei projecten rondom de genomen foto’s. Zo heb ik zojuist een mooie kalender voor 2014 gemaakt en besteld, er komt nog een leuk filmpje met alle foto’s, een foto-album op zakformaat (voor moeders in de handtas!) en ga zo maar door, ideeën te over… Dat is nu eens napret waar ik dubbel van kan genieten.

 

