wasknijpersoftgripTja, soms moet je voor jezelf toegeven dat je toch best wel een beetje een rare tik hebt. En ik ben dan ook niet te beroerd om dat te doen, open en bloot tegenover jullie. Mijn tik? Die heeft alles te maken met het ophangen van de was. Want wat is het geval, ik kan het niet nalaten om als ik mijn was ophang op het rek, ik per item dat ik ophang twee gelijkgekleurde wasknijpers gebruik. Het gebeurt bij mij niet dat een t-shirt met een blauwe en een roze knijper aan het rek hangt, nee, dat MOET met twee blauwe OF met twee roze knijpers zijn. Ik ga zelf zover dat ik eerst alle blauwe knijpers opmaak en dus eerst een rijtje kleding heb die met blauwe opgehangen zijn, om pas daarna de roze knijpers in te zetten.

Ik hoor jullie denken,: “Dat is toch eenvoudig op te lossen; koop allemaal knijpers van dezelfde kleur!”. Helaas, ook dat werkt niet, want ik wil juist per se deze knijpers hebben en die komen per pak nu eenmaal in twee kleuren, en ik wil er ook weer niet meer kopen dan nodig, dus drie pakken kopen en dan alleen de blauwe gebruiken is ook ‘out of the question’. Wat een muts ben ik toch he!!

Hebben jullie ook zo’n tik en durven jullie die hier te delen?

