mijn-waarden

Afgelopen week kwam ik via een aantal verschillende blogs, o.a. van de mede-bedenkster van de challenge, dit nieuwe blog-fenomeen tegen en het sprak me wel aan. Ik ga de komende weken dus ‘meedoen’ met de Happy Challenge. Deze week ‘Wat zijn jouw waarden?’. Uitleg vind je in de blog van Lisanne.

Wat zijn mijn waarden?

Na het doorlopen van de lijst die in de challenge is gegeven en bij mezelf eens goed te raden gaan, heb ik er drie hoofdwaarden uitgehaald die al mijn hele leven (al ruim 41 jaar) deel uit maken van mij en van hoe ik in het leven sta. Niet speciaal in deze volgorde, maar hier mijn drie waarden:

  1. Zorgzaamheid
  2. Creativiteit
  3. Liefde / Vriendschap

De mensen die mij ‘in real life’  kennen zullen deze drie waarden -hoop ik- wel in mij herkennen. Ze staan toch voor 95 % voor de persoon die ik ben, en ook de persoon die ik wil zijn. Ik zal deze drie waarden ook altijd nastreven om in stand te houden en trouw te blijven aan die waarden. Uiteraard zijn er in de hele lijst meer waarden waar ik ‘iets’ mee heb, maar de opdracht was nu juist om niet een hele lijst te kiezen.

PS Sorry voor mijn afwezigheid op jullie blogs en ook in reacties hier… maar ik lig er even uit doordat ik nog altijd ziek ben. I’ll be back… soon I hope!!!

