Jeetje, dat was lang geleden zeg, dat ik zo de griep heb gehad. Ondanks de griepprik heb ik er dit jaar toch aan moeten geloven. Heel de afgelopen week op bed doorgebracht. De tekenen dat ik me echt niet goed voelde waren er overduidelijk; wanneer ik een week de krant niet lees is het mis; wanneer ik een week niet achter de computer zit is het mis; wanneer ik een week niet lees in mijn boek is het mis; wanneer ik een week niet studeer is het mis; wanneer Photoshop mij bij het opstarten vandaag vraagt of ik boos op hem ben, dan is het GOED mis…

Langzaamaan raak ik weer op de been, voorzichtig probeer ik weer dingen op te pakken. Mijn lijf geeft wel aan dat het langzaam moet, want de energie beperkt, en het lijf voelt nog fragiel. Maar ik ben ten minste uit bed en weer een beetje bezig met de dingen die ik leuk vind en heb gemist.

PS Dank jullie wel voor het begrip dat ik jullie afgelopen week totaal heb genegeerd! I will make it up to you!!

