HAPPY CHALLENGE DREAMDeze week is de vraag bij Happy Challenge ‘What is your dream?’ Dat is best een veelomvattende vraag al zijn het maar vier woorden. Wat is mijn droom? Dromen stellen zich naar mate je leven zich ontwikkelt steeds bij. Wat dromen betreft kun je spreken over hele basale dromen zoals een gelukkig en gezond leven willen leiden (wie wil dat nu niet?), het verschil willen maken in iemands leven; dit soort ‘dromen’ heb ik altijd gehad, en gaandeweg mijn leven komen die steeds een beetje uit.

Dan zijn er natuurlijk grotere dromen en ook dromen die uniek en eenmalig zijn, met een bepaald doel. Als ik daar op dit moment over spreek, dan is mijn grootste droom op dit moment weer zo sterk mogelijk worden fysiek. De afgelopen 10 jaar heb ik heel veel ingeleverd, en ik ben op de goede weg terug. Als ik dus met deze ogen kijk naar de Happy Challenge dan zou ik zeggen dat mijn droom is ‘the new and improved Chantal’. Tot slot is er altijd nog de ‘reisdroom’, en die verwezenlijk ik nagenoeg elk jaar een beetje meer. Mijn droom op dat gebied is zoveel mogelijk zien van de wereld, van dichtbij tot veraf.

Zoals ik al zei, dromen komen in vele maten en soorten en zijn ook niet vaststaand maar altijd in beweging. Ik hoop toch een klein beetje een antwoord te hebben gegeven waardoor jullie een kleine inkijk hebben in wat mijn dromen zijn in het leven.

