Hij is al op enkele ander weblogs voorbijgekomen, maar ik vond hem nu toch wel eens de moeite om hier ook te posten. Dus we gaan aftellen van 10 naar 1… tellen jullie mee?

10 dingen over mijzelf…
– Ik ben een perfectionist
– Ik zit in een rolstoel
– Ik ben getrouwd met de liefste man die er is (voor mij tenminste…)
– Ik hou van pure chocolade
– Ik dronk vroeger NOOIT koffie
– Ik ben nu ‘verslaafd’ aan heerlijke Latte Machiatto’s en Cappuccino’s
– Ik ben een leesfan
– Ik mag graag reizen, en dan meteen mijn fotografiehobby bedrijven
– Mijn guilty pleasure is keihard luisteren naar Techno tijdens het stofzuigen
– Ik orden mijn wasknijpers (een beetje gek is het wel hè!!)

9 dingen die ik leuk vind…
– Manlief
– Lezen
– Reizen
– Babytjes die kleine Nike sportschoenen dragen
– Professor Layton
– Boeken en merchandise van Harry Potter
– Speelse kittens
– Strijken (ik weet het… ik ben dus inderdaad een beetje gek!!)
– Sneakers

8 dingen die ik niet leuk vind…
– Tuinieren
– De auto wassen
– Hollandse smartlappen
– Croqs (of is het crocs?)
– FlipFlops (ik weet niet welke erger zijn; de croqs of de FlipFlops)
– Mannen in pak met witte sokken
– Tweelingen die dezelfde kleding dragen
– Alles met SciFi te maken heeft

7 plekken waar ik graag kom…
– thuis
– De costa’s van Spanje
– Amerika
– Utrecht
– Bij mijn allerliefste vriendin in Putten
– Grote wereldsteden
– Op mijn thuiskantoor waar mijn ‘ontwerp studiootje’ zich bevindt

6 manieren om mijn hart te winnen…
– een bloemetje
– chocolade
– romantisch dineren bij kaarslicht
– winkelen
– kaartjes sturen
– kleine verrassingscadeautjes

5 plaatsen waar ik nog heen wil…
– China
– Japan
– Zuid Afrika
– Diverse staten in Amerika
– Australie (al eens geweest, maar ik wil er meer van zien)

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan…
– manlief
– mijn autootje
– mijn computer en alles eromheen
– mijn dierbaren

3 van mijn lievelingsliedjes…
– Without You – U2
– Mag ik dan bij jou – Claudia de Breij
– I need for you – Ilse DeLange

2 wensen…
– Dat ik eindelijk volledige rust zal vinden binnenin mezelf
– Dat ik nog heel veel van de wereld mag zijn samen met manlief

1 laatste woord…
– LOVE!