Kennis delen

Kennis delen

Manlief mag vanavond een workshop geven over een gedeelte van de David Allen-methode (hier schreef ik laatst al eens over). Hij heeft er zin in en kan zo eindelijk zijn passie en enthousiasme overbrengen op een groep geïnteresseerden. Go for it, zou ik tegen hem willen zeggen.

 

11 gedachtes over “Kennis delen

  1. @ Iliveformydreams, dat zal ik zeker doen…

    @ John, het is meer interactief spreken, een workshop vergt ook deelname van de groep…

    @ Gerda, ik zal het hem zeggen… dank je…

    @ Sjoerd, jij kent hem!! ;-)

  2. Owh dat is eigenlijk zo niets voor mij. Ik bedoel dan niet een workshop volgen, want leren is altijd leuk. Maar er eentje geven. Heel af en toe doe ik het ook weleens voor mijn collega’s, maar dan gieren de zenuwen door mijn keel. Dat lijkt maar niet over te gaan.
    In zijn geval zou ik zeggen, veel plezier, maar ik bedoel stiekem sterkte.

    Love As Always
    Di mario

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

