Ik pikte de Blogestafette op bij Redstar, zonder dat hij mensen ‘ragde’ liet hij een soort open uitnodiging achter voor hen die hem op wilde pakken. Ik heb er even over gedacht en ik neem de uitnodiging aan. En dus de Blogestafette met de vraag: “Schrijf een blog met als onderwerp ‘Vijf dingen die je altijd wilde weten over Chantal  (het vrouwtje achter Chantaliaans). maar nooit durfde te vragen en tag onder op je blog drie bloggers. Deze taggen óók weer drie bloggers onder hun blog etc.” Ook ik ga geen mensen aanwijzen om dit stukje over te nemen, feel free to do so!

1. Ik heb ooit twee keer kort achter elkaar mijn armen gebroken. Eerst links (van een tractor afspringen tijdens het spelen op de boerderij van een vriendinnetje). Vervolgens net uit het gips breek ik mijn rechterarm tijdens het turnen bij een sprong met de trampoline over de bok. Beide armen waren op precies dezelfde plaats gebroken. Het ‘geintje’ van de armbreuk deed ik pas over op mijn 40e, toen ik mijn bovenarm brak in Duitsland. Echter toen bleek ik niet meer de jonge twijfenbotjes te hebben als vroeger.

2. Ik hou normaal van redelijk rustige muziek, maar als ik stofzuig kan ik helemaal los gaan op Armin van Buuren, en dan ook alleen Armin van Buuren. Er komen hier geen cd’s van andere dj’s in huis. Armin Rules.

3. Ondanks dat ik op mijn blog als sinds 2003 elke dag jullie de oren van de kop praat, ben ik eigenlijk redelijk gesloten. Ik zal me niet snel uiten. Je moet me wel heel na staan en mijn vertrouwen hebben gewonnen, wil ik de ECHTE Chantal laten zien.

4. Tot mijn 38e heb ik NOOIT maar dan ook NOOIT koffie gedronken, nu zou ik geen dag zonder kunnen. Ik beken dat ik nog altijd geen gewone koffie lust, het moet wel cappuccino of een Latte-variatie zijn…. maar weet je me die voor te zetten, dan ben je ‘binnen’ bij me.

5. Ik ben een van de weinige (i.i.g. de enige uit mijn jaargang van de opleiding) die haar slijterij-diploma heeft weten te halen met royale cijfers, zonder zelf ook maar 1 druppel alcohol te lusten of drinken.

Zo, ik zou zeggen, doe er mee wat je wilt. Ik voel me weer een stuk meer blootgesteld, maar daar heb ik zelf voor gekozen. Dat is ook het leuke van bloggen, dat IK bepaal wat ik log.

 

 

