Als frequent Amerika-ganger heb ik in de loop der jaren een beetje een tic opgelopen. Ik ben dol op college-t-shirts. Nee, geen t-shirts van Twan Huys hoor. Dat is niet zo mijn stijl en maat. Nee, ik bedoel de t-shirts die elk college in Amerika heeft om bijvoorbeeld te gebruiken tijdens hun sporten. Elke college heeft zijn eigen logo-ontwerp, en daarnaast ook nog vele verschillende modellen. Ik zal NOOIT al die shirts kunnen verzamelen, maar ik vind het wel leuk om er een een kleine collectie van te hebben. Ik heb er nu al een aantal, en deze hebben ook allemaal een betekenis: ze zijn van de colleges waar mijn nichtjes op zitten (hebben gezeten), en daarnaast ook een aantal van de grote der Amerika zoals Harvard en Yale. Ach, elke gek zijn gebrek (al heb ik er misschien meer dan een, haha).

Screen Shot 2015-01-11 at 08.45.54

