Deze week kun je wel zeggen dat wij hier een medisch weekje hebben. Gisterenavond begon dit met een bezoek van manlief aan de tandarts. Vandaag mag ik voor bloedonderzoek (i.v.m. mijn schildklierproblemen) en vanuit daar door naar het ziekenhuis voor de jaarlijks altijd weer spannende mammografie. En de week sluit ik af met een bezoekje aan de tandarts om daar een oude vulling netjes te laten vernieuwen. Al met al dus weinig om te lachen… al hoewel, elke dag vast wel iets te vinden voor een lach.

Update:

Dat medisch weekje heeft een bizarre wending gekregen, ik ben vreselijk door mijn rug gegaan en kan niet op of neer. De dokter heeft een buslading aan medicijnen voorgeschreven voor de pijn, en tegen ontstekingen e.d. Maar happy is anders… all medische afspraken zijn dus gecanceld en ik ben nu een medisch geval. Dit is ook het enige dat ik vandaag op het www kan doen. Dus geen bezoekjes van mijn vandaag…