Toen Netflix pas in ons land werd geïntroduceerd, kon je een maand op proef cadeau krijgen. Omdat ik in de middagen altijd moet rusten vanwege mijn handicap, kijk ik best veel TV en het leek ons wel wat. Dus we startte de proefmaand… maar na twee weken merkte ik op dat moment dat ik toch te weinig keek om het abonnement te starten. Hoe anders kan het gaan, want sinds twee weken hebben we toch een abonnement op Netflix, en ik kijk ELKE dag wel iets op Netflix.. Is het niet in de middag, dan wel in de avond samen met manlief. Want uiteraard wordt er hier gekeken naar de Netflix Original Series… raad je het al? House of Cards natuurlijk. Langzaam begin ik te browsen door het immense aanbod dat Netflix heeft. En ja, lieve mensen, het heeft me ook een eerlijker mens gemaakt, want ik hoef nu bepaalde Amerikaanse series niet meer te downloaden, kan ze gewoon via Netflix kijken.

