Ik ben een enorme fan (geweest) van de serie Friends, en ik ken ook behoorlijk wat zinnen uit de serie uit mijn hoofd; zelfs hele dialogen. Eén zinnetje dat me heel vaak nog door het hoofd schiet is “it’s the end of an era“. De zin wordt gezegd in de scene waarin Monica en Rachel niet meer samen het appartement zullen delen (Monica gaat met Chandler samenwonen)… maar goed, ik dwaal af van waar ik het zinnetje aan koppel anno nu. Voor mij is onlangs ook een ‘end of an era’ gekomen. Na jarenlang voor ons plaatselijke dorpskrantje in de redactie gezeten te hebben, de website te hebben onderhouden (en gebouwd) en 88 keer een column heb mogen schrijven, heb ik onlangs besloten om hiermee te stoppen. Na lang nadenken en dingen afwegen, was dit de onvermijdelijke conclusie. Het is beter dat ik stop, en ik ga nu weer op zoek naar iets nieuws dat me uitdaging en plezier geeft.