Ik ben op dit moment in mijn leven bezig met een ontdekkingsreis, en die is heel breed. Zo vertelde een lieve vriendin van me dat er misschien nog best wel veel dingen mogelijk zijn die mijn leven aangenamer zouden maken, ondanks mijn handicap en de bijbehorende pijn. Nee, die pijn zal niet meer helemaal verdwijnen en ik zal ook niet meer beter worden of ineens uit de rolstoel springen, maar mijn lichaam en geest zouden wel een betere balans kunnen gebruiken. Daardoor zou de pijn ook weer een betere plaats kunnen krijgen in mijn leven. En dus orienteer ik me momenteel op een volgende stap. Zo kwam ik uit bij een praktijk die Reiki en Chapoma ‘geeft’. Ik ben al een en ander aan het lezen om te kijken of het me zou passen, maar ik ben eigenlijk ook best benieuwd of iemand van jullie er persoonlijk ervaring mee heeft. Ik zou graag die ervaringen willen horen.

Heeft iemand van jullie ervaring met Reiki en/of Chapoma en zo ja, zou je die willen delen met me?

