Wat is dat toch met mannen en bbq’s. Zelfs manlief hier gromt al weken dat hij een bbq wil (en zoals inmiddels bij jullie wel bekend is, HOU IK NIET VAN BBQ!!!, en hij ook niet). Hij kijkt zelfs af en toe naar dat programma op TV: Grillmasters. Hij wil dus zo’n serieuze, grote bbq. Wat is dat toch? Hebben mannen dit nodig om zich man te voelen, om zich stoer te voelen, zich te meten met andere mannen op het werk; Mijn bbq is groter dan die van jou… ik hoor de gesprekken bij de koffieautomaat al.

Gelukkig voor mij heb ik manlief kunnen overtuigen van het totaal nutteloze uitgeven van ons geld aan een bbq, als we beiden een hekel aan bbq-food hebben en hem dus nooit zullen gebruiken. Voor nu gromt hij niet meer, maar ik weet niet wat er gebeurt als ze buurman wel een grote bbq zou krijgen/kopen…

Schort