I_WishTAG

ALS JE ALLES ZOU MOGEN ZIJN, WAT ZOU DAN JE DROOMBAAN ZIJN?
Dat zou dan een baan zijn op de ontwerpafdeling van Disney/Pixar. Ik zou dolgraag animatiefilms maken.

ALS JE EEN SUPEROVERDREVEN LUXE IETS ZOU MOGEN AANSCHAFFEN, WAT ZOU HET DAN ZIJN?
Geen twijfel over mogelijk: ik zou een loft-appartement in New York City (Manhattan) kopen en het meteen in de ‘relaxed industrial design stijl’ laten inrichten. Die stad heeft mijn hart. Ik zou daar echt dolgraag willen wonen.

ALS JE EEN DAGJE OP ZOU MOGEN TREKKEN MET EEN FILM/SERIE KARAKTER, WIE ZOU DAT DAN ZIJN?
Ik zou de dag door willen brengen met Connie Britton, actrice die de rol van Rayna Jaymes speelt in de TV-hitserie Nashville. Naast een goede actrice, goede country-zangeres en pracht vrouw in de leeftijd 40+, is ze iemand die enorm veel goed werk doet in Afrika. Daar zet ze zich volledig voor in en dat zou ik graag met haar bespreken.

ALS JE EEN LOCATIE MOCHT UITKIEZEN WAAR JE EINDELOOS NAARTOE GETELEPORTEERD ZOU KUNNEN WORDEN, WAAR ZOU DAT DAN ZIJN?
Dit is een moeilijke, want daar zouden twee plaatsen zijn die in aanmerking komen. Ik ga dus maar afwisselend geteleporteerd worden tussen New York City en Melbourne. Beide steden liggen me na aan het hart, de een voor zijn bruisende stijl, The city that never sleeps; de ander om zijn heerlijke dorpsgevoel en vriendelijke uitstraling, Melbourne.

ALS JE IETS DOOR ZOU KUNNEN BLIJVEN ETEN, ZONDER ER DIK OF MISSELIJK VAN TE WORDEN, WAT ZOU HET DAN ZIJN?
Het hartige antwoord op deze vraag is dan absoluut kaas, in allerlei smaken en vormen. En de zoete reactie is -haha, cliche, voor elke vrouw- chocolade, en dan vooral pure chocolade.

ALS JE EEN ANGST VAN JEZELF ZOU MOGEN WEGNEMEN, WELKE ZOU DAT DAN ZIJN?
Angst voor hoogtes. Ik merk dat die me toch regelmatig parten speelt, en ik zou graag zonder willen.

ALS JE EEN SUPERPOWER ZOU KUNNEN HEBBEN, WELKE ZOU DAT DAN ZIJN?
Ik zou de kracht willen hebben om al het kinderleed in Afrika op te lossen, te zorgen dat elke weeskind, oorlogskind of gewoon kind, krijgt wat het verdient: een warm en liefdevol gezin om in op te groeien en alle kansen in de wereld om een succesvol mens te worden.

ALS ER EEN BAND WEER BIJ ELKAAR ZOU KOMEN EN EEN PRIVE CONCERT BIJ JOU THUIS ZOU KUNNEN GEVEN, WIE ZOUDEN DAT DAN ZIJN?
Tja, op deze vraag zou ik dan denk ik meer een duo willen zien. Ik zou dolgraag weer eens the good old Simon & Garfunkel willen zien en horen. Mijn bank staat klaar hoor heren!

ALS JE ELK DIER ALS HUISDIER ZOU MOGEN HEBBEN, WELK DIER ZOU JE DAN WILLEN?
Ik zou dan heel erg graag een koala-beertje als huisdier hebben. In Australië heb ik die van dichtbij mogen meemaken en mogen vasthouden. Zo ongelooflijk lief en zacht. Een echt knuffelbeertje. Voorwaarde is wel dat de koala moet kunnen opschieten met Puk en Max, want die zou ik voor geen goud willen missen

Deze tag heb ik weer via Visionary Life opgepikt. Altijd leuke ideeën te vinden op Deisy’s log. Check het zelf maar eens: Visionary Life.