Nee, ik ga niet daten hoor. Ben meer dan tevreden en ‘in luv’ met manlief. De perfecte match wijst hier op mijn huisarts en mij. Al sinds 1993 (het jaar waarin ik mijn ongeluk(je) had waardoor ik nu uiteindelijk al meer dan 15 jaar in de rolstoel zit) zijn wij in staat om samen steeds nieuwe stappen te zetten. Stappen die zij als arts soms moet zetten, maar die ze altijd neemt met mijn karakter in het achterhoofd. Ik hou niet van pushen, ik wil de regie zelf houden. En er zijn tijden geweest dat dat voor haar als huisarts wel eens moeilijk is geweest en haar soms wel heeft doen twijfelen wat ze moest beslissen. Onlangs hebben we dit naar elkaar toe ook uitgesproken. Samen hebben we de conclusie dat we het goed gedaan hebben in al die jaren. De juiste wijze en de juiste weg. Nu gaan we samen verder, want onze weg heeft weer obstakels opgeworpen die geheel onverwacht om de hoek lagen en waar we nu samen een oplossing voor zoeken. Vandaag wil ik alleen even stilstaan bij mijn huisarts die in mijn ogen net dat beetje extra doet wat haar onderscheidt van andere huisartsen.

